Jak zamawiać?

Przebieg zamówienia

Chcą Państwo wiedzieć, jak przebiega zamówienie, wcześniej niż zamówicie u nas coś po raz pierwszy? Jest to bardzo proste. W tym miejscu można przejść cały proces zakupów krok po kroku. Sprawdźcie sami,  jak łatwe są zakupy u nas.

Wyszukiwanie towaru
Jeżeli jesteś zainteresowany konkretnym towarem, najszybszym sposobem do odszukania jest wyszukiwarka.

Wyszukiwać można zaraz dwoma sposobami:

 

  1. na lewej listwie trzeba wybrać wymaganą kategorię (naprz. wyciskarki,  suszarki owoców…) a następnie prezglądać poszczególne modele lub producentów (naprz. Champion, Omega, GreenStar Elite, Kuvings…)
  2. wyszukiwarka – puste pole z przyciskiem „Szukaj“, które się znajduje w prawo u góry. Wystarczy w nim zapisać słowo lub nazwę towaru, w podpowiedzi zaraz będą oferowane wszystkie dostępne możliwości (to znaczy wszystkie wyroby i strony, które zawierają dane słowo w nazwie lub opisie) a  następnie trzeba kliknąć na przycisk „Szukaj“ lub nacisnąć „Enter“ na klawiaturze.

Nie radzisz sobie przy wyborze towaru? Nie umiesz się zdecydować, który jest dla Ciebie najlepszy? Nie rozumiesz jakieś pojęcie? Nie szkodzi. Zwróć się do naszej Poradni, gdzie się staramy jak najdokładniej odpowiedzieć na położone pytania. Proszimy do nas napisz i wyszli pytanie e-mailem pod info@atranet.pl lub dzwoń pod nr tel. 32 790 09 10

 


Koszyk

W koszyku, dokładnie i w jednym miejscu zobaczysz wszystko, co do niego włożyłeś – dokładną nazwę towaru, ilość sztuk (można jakkolwiek zmieniać) i cenę z VAT. Cena towaru jest końcowa, włącznie wszystkich opłat, jest ważna w momencie zamówienia i nie można jej zmieniać.

Ceny towaru są ważne w dniu zamówienia i są końcowe, tj. włącznie VAT, ew. wszystkich innych podatków i opłat, które klient by miał zapłacić po otrzymaniu towaru.

Końcową zawartość koszyka zobaczysz zawsze, kiedy do niego włożysz towar lub o ile klikniesz na symbol koszyka w prawym górnym rogu strony internetowej.


Logowanie

Klient zalogowany  - o ile już na atranet.cz robiłeś zakupy i zalogowałeś się pod swoim hasłem. Uzupełnij login oraz hasło i przeprowadź zamówienie. W wypadku, że zapomniałeś hasło, wyślemy go na e-mail, pod którym jesteś zalogowany.  E-mail służy do wszelkiego rodzaju komunikacji dotyczącej Twojego zamówienia, dlatego jest niezbędne go uzupełnić.
 

Transport i opłata

Według wielkości towaru oferujemy najstosowniejszy rodzaj transportu. Od odbioru osobistego (całkiem darmowego), do paczki za pobraniem.
O ile zamawiasz więcej rodzajów towaru ze zróżnicowaną dostępnością, jest tylko Twoja decyzja, czy dajesz pierwszeństwo natychmiastowej dostawie (dostawa będzie podzielona i towar, który jest dostępny w magazynie, będzie wysłany natychmiast) lub zaczekasz do momentu, kiedy wszystkie zamówione towary będą w magazynie i my go zaraz wyślemy w jednej dostawie.
 

Podsumowanie i wysłanie zamówienia

Przed wysłaniem zamówienia możesz obejrzeć całkowite podsumowanie zamówienia. Tutaj widzisz wszystkie zamówione towary, ilość sztuk, końcową cenę, cenę transportu, ew. osobistego odbioru, adres dostarczenia i adres rozliczeniowy. O ile są wszystkie dane prawidłowe, zakończ zamówienie kliknięciem na symbol „Zamawiam“.
 

Dobrze wiedzieć

O każdym kroku w procesu realizacji zamówienia będą Państwo poinformowani e-mailem. Przez cały okres znasz przebieg zamówienia i kiedy można oczekiwać dostawy wybranego towaru.O ile sobie życzysz  towar w zamówieniu zmienić lub anulować całe zamówienie, dzwoń pod nr tel. 32 790 09 10 lub wyszli email na info@atranet.pl.

Sprzedawca sobie zastrzega prawo do anulacji zamówienia towaru tymczasowo brakującego w magazynie w wypadku, że towar nie można już dostarczyć ani zastąpić innym modelem lub o ile jego cena  znacznie się zmieniła i klient przed spisaniem umowy o kupnie tego nie akceptuje. Sprzedawający informuje o zaistniałej sytuacji klienta. W wypadku, że całe zamówienie było opłacone, klientowi zwrócimy pieniądze na konto.