Reklamacje

Szanowni Państwo,

w przypadku pojawienia się awarii, nie działania sprzętu, zmiany funkcjonowania sprzętu, prosimy najpierw sprawdzić instrukcje użytkowania. Jeżeli w instrukcji zawarte informacje nie pomogą usunąć problemów należy:

- powiadomić nas telefonicznie (tel. 32 790 09 10) lub drogą emaliową (info@atranet.pl) o problemu, który się pojawił. W zgłoszeniu, prosimy, podać dane kupującego, model sprzętu, i datę zakupu.

Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem i prześlemy etykietę przesyłki kurierskiej. Następnie będzie potrzebne precyzyjnie i bezpiecznie zapakować sprzęt (najczęściej tylko części wadliwe).

Do przesyłki się dołącza: list z Państwa imieniem, nazwiskiem, adresem, numerem komórki i opisem wady; kopia dowodu zakupu a list gwarancyjny.
Na przesyłkę, prosimy, nakleić etykietę z załącznika i zadzwonić do firmy kurierskiej i zamówić odbiór paczki zwrotnej. Numer telefonu będzie podany w emailu z etykietą.

Reklamowane produkty są wysyłane na koszt sprzedawcy na adres sklepu lub serwisu.

Podstawą rozpatrywania spraw reklamacyjnych oraz zwrotów jest opinia serwisu danej marki, stwierdzająca usterkę bądź wady w działaniu reklamowanego sprzętu.

Reklamacje są rozwiązywane w terminie do 30 dni.